Gäst BondaKransDans Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 (redigerat) Här under finns typ 1-3 templates. Ni kan nu få en helt gjord av mig med eran text för eran hemsida för bara 200 fm Kontakta mig genom PM eller hotmail! Här är templatena! Templates borta .pga för *vla mycket klagomål , nu gör templatsen som ni vill ha dem! Redigerat 13 September 2006 av BondaKransDans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Ska jag vara ärlig så var dom där templatsen skitdåliga. Den andra innehåller bara en banner...WTF? Och sedan kan du inte hota med att hacka en annans dator. Tror du någon vill köpa då? -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 (redigerat) Vars hostade du "hemsidorna"? Redigerat 10 September 2006 av Skinnpytte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Vafasen, bilder? Aargh får eksem, allergichock! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Shit, du kan väl inte vara seriös? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Dom som tar eller använder templaten får strängtsäkert hackad dator! Tyvärr, men skulle jag orkat skulle jag POLISANMÄLT dig för olaga hot, Såg heller inte att det stod copyright?? Skaffa det och så kan du ju anmäla de som tar ditt copyright material och anmäla de... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 domdär var inte särskilt fina, faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wasabi Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Här under finns typ 1-3 templates. Ni kan nu få en helt gjord av mig med eran text för eran hemsida för bara 200 fm Kontakta mig genom PM eller hotmail! Här är templatena! Ni får linkarna genom PM Template 1 Template 2 Template 3 Dom som tar eller använder templaten får strängtsäkert hackad dator! 1. Vilken jävel skulle använda dina skitfula j*vla templates. 2. Kommer du förbi min brandvägg så får du 500kr, utan tvekan din kaxiga lilla snoris. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HemPC Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 NOOB! Att ha fula ***** reklam - rutor på sidan är ** - skadat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 (redigerat) Jag förstår inte varför ni förolämpar honom! Har ni tänkt att nån kanske vill andvända dem och om ni nu hatar dem behöver ni inte skriva här! Istället kan ni föreslå hur han kn göra dem bättre än att börja skrika och gapa om hur fula dom är! Hackningshotet tycker jag som alla andra i denna topic är en dum idé. Enligt mig så är det där bra för nybörjare(om han nu är det). Redigerat 12 September 2006 av PoisoN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HemPC Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 (redigerat) Vem *** är du då, PoisoN?! Någon snorvalp som tycker att dom där ***** templateserna är snygga? Redigerat 12 September 2006 av HemPC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Nej jag är en andvändare som HATAR sånna som kommer in och skriker och gapar och tycker allt är fult. Om du tycker det är fult håll dig borta om du ska förolämpa honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg