Aegzor Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Jag har tänkt att köpa ett nytt tangentbord nu. Har nämligen fortfarande kvar det som följde med datorn. Aja, min fråga är: Någon som vet ett bra och prisvärt tangentbord för under 500:- ? jag har bla EB games, SIBA och Elgiganten i närheten. Men internet-butiker går också bra. Tack i förhand. //medion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Webbhallen har sköna tangentbord och som är bra för Gamers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paraliiito Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Webbhallen har sköna tangentbord och som är bra för Gamers. MM det håller jag med om gå till webbhallen där finns det prisvärda tagentbord eller så kan du besöka deras hemsida www.webbhallen.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Saitek Eclips Bluelight tror ja de heter..de e hur gött som helst!! 499:- på teknikmagasinet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.