Amaeli Skrivet 10 September 2006 Rapport Skrivet 10 September 2006 Vet att detta kanske gills som spamm, men vill hemskt gärna skriva ett offentligt hejdå. Jag har fått studier, börjar bli allt för överreklamerad, har bara tröttnar helt enkelt, giriga människor, och snälla människor. Dom båda är helt common här. Jag vill tacka: Nico: Otrolig sjysst kille bye! Corpse: en av dem jag sett upp till. Lillberra: Min bäste vänn på forummet. Draghon: My chihuhua! Sinistral: Krullomanen :wub: Admin: för att du gjorde det möjligt för mig att känna dessa personer DonkeN: Debattaren. Bloodman: Min lilla täby häst. Zwailon: Hejdå Zwante! :*( Guggo: Guggo buggo :) Dolphin: hejdå Candy king! Ripto: someday youllbe a mod. KazeN: Bye! Cooliz: En av de första jag lärde känna. TDY: Ava maker #1.
Guggo Skrivet 10 September 2006 Rapport Skrivet 10 September 2006 *grinar floder* :( :( :( :( Hejdå... jag skall älska dig för evigt
Gäst Yantra Skrivet 10 September 2006 Rapport Skrivet 10 September 2006 hörru zaba var lite finkänslig
Dolphin Skrivet 10 September 2006 Rapport Skrivet 10 September 2006 Jag kommer att sakna dig. :wub: Men du får ha ett trevligt liv utanför www.fuska.se. /Delfinen.
Gäst Yantra Skrivet 10 September 2006 Rapport Skrivet 10 September 2006 bara mer folk lämnar fuska först soffan sen mascara whats happening??? förresten dolphin jag fick en varning bara för att jag klagade på dig B) lite onödigt :P men dock du verkar har skärpt till dig :)
Fusion Skrivet 10 September 2006 Rapport Skrivet 10 September 2006 Men gå inteee!! :( Varför ska du göra det då!?!? :(
Slasktratt Skrivet 10 September 2006 Rapport Skrivet 10 September 2006 Fett. Ha det bra jao. Tråd låst.
Rekommendera inlägg