Aegzor Skrivet 10 September 2006 Rapport Skrivet 10 September 2006 Hej! Måste man köpa wi-fi för att kunna spela spel med det, asså följer det med DS'en, eller måste man köpa till nåt ?
Paper Mario Skrivet 12 September 2006 Rapport Skrivet 12 September 2006 Hej! Måste man köpa wi-fi för att kunna spela spel med det, asså följer det med DS'en, eller måste man köpa till nåt ? Du måste köpa något tror jag. Min ds har ingen Wi-fi iaf..
Ray2704 Skrivet 12 September 2006 Rapport Skrivet 12 September 2006 DS har bara trådlös uppkoppling till andra DS till en början, men om man har ett spel man kan köra över Wi-Fi ,t.ex. mario kart DS, så kan man koppla till en trådlös access-punkt.
Chainsawkitten Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Skrivet 9 Oktober 2006 men du måste ha antingen trådlös router eller Wi-Fi USB Connector.
killlen78 Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Skrivet 17 Oktober 2006 Hej! Måste man köpa wi-fi för att kunna spela spel med det, asså följer det med DS'en, eller måste man köpa till nåt ? ja det måste man
Aegzor Skrivet 18 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 18 Oktober 2006 Lol, har redan fått svar på det -.- Men aja, har dom börjat sälja wi-fi i sverige än ?
Raseborg Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Skrivet 21 Oktober 2006 Nintendo DS har dåliga WI-FI inställningar, min DS kan inte koppla upp på mitt trådlösa nätverk hemma. DS'en "säger" att den inte klarar av att koppla upp sig :( Men däremot klarar min PSP det :cool:
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Skrivet 21 Oktober 2006 (redigerat) Lol, har redan fått svar på det -.- Men aja, har dom börjat sälja wi-fi i sverige än ? Dom säljer inte Wi-fi!Det är i Ds:et men du måste ha en internet upkopling(bredband)som har Wi-fi.Du gillar Pokemon.Eller hur?Om du ska köpa D/P så måste du ha Wi-fi för att kunna byta/battla med någon långt borta. Redigerat 21 Oktober 2006 av Dark_Zebra
Rekommendera inlägg