Gäst Mujo Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 det kallas automatisk utrensning... låt dom som stog i skuggan få en chans att komma fram nu, dom som drar är svaga, vi som står är starka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Håller med, väldigt bra skrivit Mujo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Asså vad snackar ni om slutet??? Folk som säger hej då här på sidan kanske inte bara orkar vara kvar helt enkelt dom kanske har hittat roligare saker att hålla på med...... Sidan lever fortfarande ett glatt liv :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Jag har inte stuckit helt helt, men är ju inte aktiv precis, dessutom så vill jag säga att det inte är några kommentarer som får än att lämna. Det är hela omfattningen, det här j*vla FM makes peoples go nuts. Fm hit FM dit... Jag tycker Forum.fuska.se är det bästa forummet, men folk som blir moderatorer etc, får för mycket luft och låser varenda tråd dom får tag i för att visa dera "alsmäktighet". Liksom denna tråden kommer snart bli låst ändast för att någon mod vill ha en kul låsning att skryta med i låsningstråden. Jag vet seriöst fyra moderatorer som sköter sitt job perfekt, jag vill inte vara en slav för ett gäng överklassare. Fuska.se har blivit en status sida, där ändast de med mycket FM och hög rank får sin röst hörda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Det pratas typ en gång i månaden om att det var bättre "förr i tiden". Lev i nuet, det är som Mujo säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Mjo, har vart här ett tag, men är ingen veteran direkt, och måste säga att kvalitén blir bara värre och värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Va? Själv tycker jag att det blivit bättre sedan alla de nya funktionerna tillkom. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 11 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Fuska, som det var i juni. Ingen BO, inga hemskheter. Det var ett bra fuska. Och man behöver inte vara här i ett år innan man kommer upp på top10-listan. Allt är hur man serverar sig. Admin, kan jag kalla dig adde? Adde, det handlar mest om gruppforumen. Det var helkaos i Big Orange. Det är något som kanske är källan till att dom felstade slutade. Jag menar att vi behöver nya, och effektivare regler. Och en hög med fler moderatorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Jag har inte stuckit helt helt, men är ju inte aktiv precis, dessutom så vill jag säga att det inte är några kommentarer som får än att lämna. Det är hela omfattningen, det här j*vla FM makes peoples go nuts. Fm hit FM dit... Jag tycker Forum.fuska.se är det bästa forummet, men folk som blir moderatorer etc, får för mycket luft och låser varenda tråd dom får tag i för att visa dera "alsmäktighet". Liksom denna tråden kommer snart bli låst ändast för att någon mod vill ha en kul låsning att skryta med i låsningstråden. Jag vet seriöst fyra moderatorer som sköter sitt job perfekt, jag vill inte vara en slav för ett gäng överklassare. Fuska.se har blivit en status sida, där ändast de med mycket FM och hög rank får sin röst hörda. Inte riktigt sant, alla är inte FM desperata, hur många är rika egentligen? Och jag har aldrig sett folk tävla i rank. Dessutom, har själv rätt mycket i båda, hur många bryr sig om vad jag tycker :P haha. Men håller med om att det behövs mer moderatorer, även att vissa kanske borde bytas ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Jag har lämnat fuska.se ett antal gånger, och kommit tillbaka. Det händer att många lämnar, men sedan kommer det nya som tar upp "arbetet". Var inte så konservativa och tyck att det gamla är bäst, se frammåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 11 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Man ska inte vara för optimistisk, ljuset framför dig kan vara ett tåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Man ska inte tänka så negativt heller, det kanske blir bättre? De kanske väljer nya moderatorer. Jag slår vad om att många kommer tilbaka till fuska, vem kan vara utan denna underbara sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.