ThePunisher Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 bah, jag tycker att det bara är löjligt. LB har ju kommit tillbaka igen, jag tror MP har gjord det också. Ni som sticker nu tycker bara synd om er själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Hejdå. Ha en trevlig dag. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Jag har lämnat fuska.se ett antal gånger, och kommit tillbaka. Det händer att många lämnar, men sedan kommer det nya som tar upp "arbetet". Var inte så konservativa och tyck att det gamla är bäst, se frammåt. hehe vadå toyta reklamen :P tänk framåt roger men personligen lämnar jag inte fuska eftersom jag sitter här när jag inte har något å göra typ alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Jag känner inte dem som har slutat som jag är inte så besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 soffan är saknad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.