Larath Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 man behöver inte utveckla nåt uppenbart. den har sämre spel, är fulare och dessutom klumpig. Den tål inte stryk lika bra heller så det är enbart grafiken som kan vara bättre och riktiga gamers vet att grafiken är inte allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Det är tyvärr Rare som äger Banjo Rättare sagt så hade Rare och nintendo ett avtal att rare fick släppa sina spel på Nintendo konsoller,sen bröts det och Microsoft gjorde ett avtal med Rare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Det är tyvärr Rare som äger Banjo Det är ändå Rare som står för Banjo serien. Bara för att de brutit ett avtal betyder det inte att de inte har kvar sina spelserier. Fast dem sålde ju Goldeneye licensen till EA :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 (Bluesteel @ 12/09-2006 16:04:19) Kommer Banjo-Threeie Släppas till gamecube eller X-Lådan(Hatar XBOX!!!) wtf......... WTF!!!!! I can't belive it! Is banjo threeie not comming on gamecube but on that damn x-box instead! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT! Please say it's not true! I love the banjo-kazooie games and now the 3rd game is showing up on x-box! Grrrrrrrrrrrrrr! DAMN YOU MICROSOFT! Instämmer helt?!!? Kommer det till Gamecube eller X-box? Stupid X-box! Why can't you be satisfied?! You have Halo don't take our precious Banjo Kazooie... ((((((Damn you Bill Gates!You're such a weenie!)))))) Sorry but I had to get that out Om det kommer till XBOX (kommer han säkert gå runt med machine gun och sånt :( ) <{POST_SNAPBACK}> 1. Banjo spelen suger och är för 3 år och neråt. 2. Xbox äger sönder gamecube <{POST_SNAPBACK}> Banjo spelen kanske är lite barnsliga, men de är lika kul för det, det är bra med omväxling. Jag spelar dem och jag är inte barnslig av mig, vad tror du man gör egentligen? Leker med teletubies och går och luktar på blommor? De har kvalitet och de är inte för småbarn. Du säger att Xbox är bättre? Varför? Du får lov att motivera dina svar, annars är det bara tomma kommentarer utan grund. Jag anser att Gamecube är bättre, dels för att kontrollerna, designen, storleken och skivorna är väldigt bra anpassade, snygga med mera. Även för att spelen når alla målgrupper. Det är mer variation och alla kan glädjas åt Nintendos mästerverk. Vill man ha våldspel så finns det, men är man lite yngre och vill ha spel såsom Super Mario så finns det även. Bara för att ett spel har 3+ så betyder inte det att treåringar sitter och spelar det, det betyder att barn under 3 år inte bör spela det. Visste du att de som spelar mest Nintendo världen över och de som är bäst (har rekord m.m.) är äldre än dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg