Girafariglove Skrivet 16 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Ja o nej. På XD får poochyena den när den renas, på R/S/E får den poison fang när man breedar den me seviper har jag för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Aja, ska skaffa en med Poison fang! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Jag med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Annars Är Mightyena inte så bra dark-pokemon, inte så hög Sp.Atk. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jigsaw Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Men alltså har ni tänkt på en sak. I den staden som man "Renar" pokémon. Där Eagun bor. Där finns det en tant med en pokemon och det finns en låda lite längre ifrån henne. Hur kommer man dit ?! Har provat alla möjliga saker ! Har nån kommit till henne ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 24 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Men alltså har ni tänkt på en sak. I den staden som man "Renar" pokémon. Där Eagun bor. Där finns det en tant med en pokemon och det finns en låda lite längre ifrån henne. Hur kommer man dit ?! Har provat alla möjliga saker ! Har nån kommit till henne ? Brevid dagiset finns det en gång ner. Lika så finns det en gång bakom det stora trädet där Eagun bor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Varför har du ingen ground pokemon?? skaffa en sån och byt ut mightyena. visst mightyena är bra men tycker en ground typ skulle passa bra i det teamet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 26 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Har klarat spelet nu. Tränar min Girafarig till lv. 100 (e på lv. 94). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Är det spelet kul? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 28 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Jätte kul. Om du gillar pokemon o vill ha Lugia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 e det på game cube eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Ja det är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg