Hoppa till innehåll

Dator


Gäst Plopp

Rekommendera inlägg

Hejsan jag skulle vilja fråga en sak angående min dator. Jag har en ganska ny dator som har 64 mb grafik. Men jag vill förbättra mitt grafikkort så att det blir bättre om det går. För vissa spel är det dålig grafik trots att det står att det bara krävs 64mb. Så om någon vet hur man fixar så att grafikkortet blir bättre hjälp mig så är ni schyssta :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 66
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag kan inte byta grafikkort för att datorn är lite speciellt gjord. Det är så att de har lagt in processor, grafikkort, ljudkort tillsammans i ett. Så om jag ska byta grafikkort så måste jag byta allting nästan. Men vet du hur man ändrar inställningar? Eller vet du om man kan ladda ner eller köpa ett program som man kan förbättra grafikkortet. Hjälp mig så är du schysst:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När det står typ. 64mbram på kortet i minimumkrav så kan man klara det på lägsta inställningar men möjligtvislag.

Vill man ha högsta med bästagrafik och inget lagg så får du välja rekomenderadekraven.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan inte byta grafikkort för att datorn är lite speciellt gjord. Det är så att de har lagt in processor, grafikkort, ljudkort tillsammans i ett. Så om jag ska byta grafikkort så måste jag byta allting nästan. Men vet du hur man ändrar inställningar? Eller vet du om man kan ladda ner eller köpa ett program som man kan förbättra grafikkortet. Hjälp mig så är du schysst:D

 

detta kallas intgrerat och de grafikkortwen suttar fralla
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo och jag fick reda på av en kille att det funkar inte att ta ut eller lägga till saker i moderkortet för att datorn är fixad så, men det tycker jag är lite dummt. Jag har en dell dator. Men finns det inget annat sätt man kan göra? :o

Redigerat av Plopp
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...