Hoppa till innehåll

Dator


Gäst Plopp
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 66
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

OMFG intergrerat grafikkort 64 MB grafik minne för in i, byt moderkort och allt skaffa PCI-express ett ATI Radeon X1950 XTX 1 Gig så mår du bra.

 

Nästan alla märkesdatorer sätter in grafikkort som typ 7800GT men med dålig tillverkare som har dåligfläkt.

Dell, HP, Compaq är så otroligt snåla med nättagen och kylningarna. Det är därför dem brukar vara billiga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men jag sa ju innan att jag har en dell dator som man inte kan byta någonting på. Fast Pci-kort tror jag man kan byta jag är inte säker <_<

 

På min dell som jag hade en gång i tiden, såhade jag också intregrerat, och jag satt i PCI kort, det funkade och det blev ju bättre, men det va ju inte så bra ..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Låter för mig som att du behöver köpa en ny dator, och för guds skull - köp ingen märkesdator.

PCI grafikkort är som att slänga pengar i sjön -.-

 

Ja precis, jag köpte ett PCI kort, visserligen bara 128 mb, men ändå. Hade de vatt ett express hade de ju vatt bättre.. men iaf jag kunde bara spela cs 1.6 eller dod, albsolut inte hl2 eller css

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aha okej jag tror jag också kan lägga in Pci-kort. Ska köpa ett i alla fall.  :D

 

Du kommer bara ångra dig när du köpt PCI-Kortet. Du kommer märka att du ligger långt efter om du vill köpa nya spelen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...