Hoppa till innehåll

Dator

Gäst Plopp

Rekommendera inlägg

• Svar 66
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Twiztha. Försök komma med vettigare svar. Dina svar är så patetiska.

Köper han ett nytt modekort så får han byta ut hela skitet. Så det är bättre och köpa en ny burk. Och en uppgraderingsbar också!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan jag skulle vilja fråga en sak angående min dator. Jag har en ganska ny dator som har 64 mb grafik. Men jag vill förbättra mitt grafikkort så att det blir bättre om det går. För vissa spel är det dålig grafik trots att det står att det bara krävs 64mb. Så om någon vet hur man fixar så att grafikkortet blir bättre hjälp mig så är ni schyssta :)

Ett tips: Jag har ATI X1900XT Crossfire

Och det funkar skitbra, jag har haft inga problem med det och du slipper uppgradera det på ett tag. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Twiztha_MF

men herregud Plopp vi har ju sagt det as många gånger, köp en ny dator helt enkelt med AGP eller PCI-E helst PCI-E. även om det kostar dig så tjänar du på det i längden.

BTW min förra dator var en DELL Dimension 4600 den har moderkort som stödjer AGP 1,2,4 och 8X så dom är inte helt värdelösa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...