Gäst Plopp Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 okej hur fixar man dem då :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Säg mig, vad har du för grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Pci-kortet heter Pinnacle Systems Gmbh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 (redigerat) HAHAHA du har just blivit pantad Plopp det kortet är ett av dom sämsta, vad var det vi sa. Btw var det inte ens ett j*vla grafik kort det är ett TV-tuner kort och sånt man ska ha när man håller på med kort och film och sånt <_< läs innan du köper. Redigerat 24 September 2006 av Twiztha_MF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Jag tror att du har köpte ett sämre kort än du hade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 haha det var det jag behövde det till :) Jag ville ha ett kort så att jag kunde koppla min kamera men då trodde jag att det kanske hade bra grafik också men det har den tydligen inte Kan nån säga nått bra pci i kort som man kan köpa :). Pci kort stoppar man väll in i bak på datorn där usb och sån sitter Eller? <_< För jag får plats med ett till :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Du tycks inte veta nåt. Om du har ett grafikkort måste du stänga av det inbyggda grafikkortet. i bios. Och du måste öppna datorn om du vill installera kort. Du ser om det finns platser om du tittar på baksidan av din dator. Och kom ihåg att du alltid kan söka på google om du är osäker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Okej...och hur stänger man av det andra kortet då och kan nån säga något bra pci kort <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Man måste inte gå in i BIOS för att stänga av ett grafikkort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 ärligt talat, google finns OCH FÖR IN I HEL*ETE SOM SAGT KÖP INTE ETT PCI KORT och btw fint skämt där plopp stoppa in grafik kort i USB SMACK I PANNAN jag skrattar f*n ihjäl mig. :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Sån här ska du ha. http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=307843 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 okej tack Donken. Men kan nån säga vart man stänger av grafikkortet? Och du Twiztha_MF sluta snacka skit hela tiden. Dra härifrån om du inte kan snacka normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.