maaakus Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 jag har ett 256 mb PCI kort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 (redigerat) Nej Plopp man sätter Grafikkortet I datorn. Man kan stänga av Grafikkortet i BIOS och sen var det en annan plats också ska tänka.. Redigerat 25 September 2006 av PoisoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 (redigerat) ja man sätter i den i bak i datorn :huh: Och vart ligger BIOS så att man kan stänga av grafikkortet :blink: svara!!!!!!!!!! jag måste veta Redigerat 26 September 2006 av Plopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 (redigerat) Med i datorn menar jag I datorn och inte utanför. Man stoppar den på insidan av datorn, DvS man öppnar skyddet och hittar moderkortet och stoppar det i ett PCI slot(Om det är ett pci kort) eller ett AGP slot(om det är ett AGP kort) http://i113.photobucket.com/albums/n201/CraP0/namnls.jpg Redigerat 27 September 2006 av PoisoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Så jag kan ta bort mitt pinnacle pci-kort och lägga in ett pci-grafikkort Eller??? :o Och en till sak. Hur stänger man av det gammla grafikkortet? Ps: Svara på båda frågorna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 (redigerat) Om det är ett intergrerat så brukar det vara inbyggt i moderkortet, och inte borttagnigsbart. Ja, du kan lägga till ett nytt, om det finns plats för mer. Man stänger av det gamla grafikkortet i BIOS inställningarna vilka kommer fram om du trycker en viss knapp(Oftast F1 eller F9) när tillverkarens logo visas när du startar datorn. Redigerat 27 September 2006 av PoisoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 aha okej tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.