Gäst Pcplayer Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 asså jag funderar på att köpa guild wars factions men jag har en fråga..o de är att om jag gör en gubbe i ''campaing läget¨ och tränar upp det lite grann.. o sen vill köra pvp? hur gör jag d och när jag säger pvp menar jag som ungefär Battleground på wow plz help! svara då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 du kan väll inte köra en champaing gubbe i PvP? du måste väll skapa en ny karaktär och välja "PvP Char". Vet inte hur det är på Factions, jag kör vanliga GW (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 ok tack för att du svarade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Du kan köra PvP med en Vanligt gubbe, Bara du är lvl 20 som är bäst. Sen körde du faction's va? Då ska du lira lite så du kan "Travla" alltså trycka på M, sen ta 'Great temple of Balthazar' Sen där kan du ju la välja lé ex på arenas. - Random Arenas - Din Guilds Hall? - Hereos Ascent - Team Arenas - Blabla :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Tack GÖTT!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.