Simpsons Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 du kan kolla i butiken eller på internet skillnaden mellan båda mobilerna om du vill. Jag tror faktist w700i är bättre men du kolla. W700 är ju inte bättre än W800? Men bäst är iaf W810i :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 ta abomang då kan du byta om du inte gillar den som jag gjorde.men woookis är rätt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 du kan kolla i butiken eller på internet skillnaden mellan båda mobilerna om du vill. Jag tror faktist w700i är bättre men du kolla. Dem är likadana bara att den har liten annan design och är billigare. Har hört om något med kameran som inte är som W800i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 du kan kolla i butiken eller på internet skillnaden mellan båda mobilerna om du vill. Jag tror faktist w700i är bättre men du kolla. Jag läste på mobilforum.se att det är en bugg i W700 kameran, att när man ska ta bilder i Frames och zoomar, så förstörs hela bilden. Och sen om man kör på den största upplösningen så kan man ej zooma heller. Läste jag iaf :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
P_MAN Skrivet 16 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Jag ska köpa den imorron och jag tror att det blir en w700i, efter som jag gillar att lyssna på musik, och kameran är ju änå lika bra som k750 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Jag ska köpa den imorron och jag tror att det blir en w700i, efter som jag gillar att lyssna på musik, och kameran är ju änå lika bra som k750 :P Jo, du får ju mer minne till w700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Eftersom utvecklingen inom mobiler går så snabbt kvittar det egentligen vilken man köper eftersom den är omodern efter bara några månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 datautvecklingen går fortare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 (redigerat) tacka aston martin mobilen så j*vla bra Redigerat 17 September 2006 av need_nos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 köp k800i eller k750i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.