Aegzor Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Hej! Jag skulle vilja ha lite förslag på nya och bra spel (dom får inte vara för dyra, max 400...). Ska nämligen snart köpa ny dator. Dom jag tänkt köpa: 1: The Elder Scrolls IV: Oblivion. 2: Battlefield 2 3: Counter-Strike Source (bara för sakens skull...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 (redigerat) ifall du gillar idrott så kan du ju köpa ny fifa, annars värkar BF2 rätt bra Redigerat 12 September 2006 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 12 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Gillar inte Idrotts spel på PC, bara på PS2. Men spelen ska helst vara FPS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MRskalman Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Nån i Cod serien eller Bf2 :D Mina råd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Jurassic Park:Operation Genesis. 49 spänn på CDON!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Guild Wars, som WoW men ingen månadskostnad. Republic Commando, är gammalt men otroligt kul, är ganska billigt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 12 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Nåt CoD spel kommer jag lätt köpa. Det ska ju komma 2 st nya till våren, eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Köp GTA San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Battlefield 2 Special Forces. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 battlefield 2 verkar ganska bra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Guild Wars, som WoW men ingen månadskostnad. Republic Commando, är gammalt men otroligt kul, är ganska billigt också. GW har stora skillnader med wow.Jag föreslår Bf2. Otrolig snygggrafik, och riktig bra spelkänsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 13 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Jag har redan alla GTA-spelen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.