Hoppa till innehåll

World Of Warcraft Account

Rekommendera inlägg

Skrivet

hey!!!alla fans jag säljer en wow acc med 9st lvl60 gubbar 2st lvl55

jag betalar åt er helatiden. men den kostar en runescape member account.

jag säljer också min runescape gubbe lvl 73 med full rune h3 och 234kgp och har vart member har rare fire cape den som inte vet vad det är för capa så är det en rörlig mantel som ökar liv och atk med 50 extra den kostar en rs gubbe lvl 60 med full rune.

du får gubben först samma med wow accounten

Skrivet (redigerat)

Så man ger sitt Rs account med member 4life. Sen så ger du ditt account som du betalar 4life för? Därför du har ju en Rsaccount så jag tror jag har fattat fel. Vet du vad. Du kan få cirka 9 styckna tusenlappar för ditt account. Mer också.

Redigerat av DonKeN
Skrivet

Printa en bild på ditt acc. Du ska vara i Stormwind eller Orgrimmar. Och hela listan med gubbarna.

• 2 veckor senare...
Skrivet

Printa en bild på ditt acc. Du ska vara i Stormwind eller Orgrimmar. Och hela listan med gubbarna.

Jag har en LVL 71 Member Som har 82 i cocking 81 i fishing 66 i woodcutting 45 smithing Med mer ska jag skicka bild via msn??? eller? Har också 4200 K asså 4,2 Mill + Full Sara? Räcker det Rs e inge kul enligt mej x] Men du bestämmer :) Har också lite mer saker som 1 k mithril ore 1 k iron + 400 mithril bars ^^ Mm. Om du e intreserrad Den är i auto-betalning så Morsan Payar ^^ I månaden Men Jag låter henne paya en månad + dom 20 dar som det e nu? okej? Aja du snacka mer på msn Adda [email protected] Var bor du igentligen Vore super om du kunde ta dig till ett lan cafe eller nåt? Aja Har äver fler gubbar med massor av Gryma Skills ^^ som e gubbe med woodcutting på lvl 75 ^^ Aja Hör av sen det e den första som e member ^^ Heter Prowler143!

Skrivet

Han försöker f*n lura mig. Han ger sitt lösenord och användarnamn bara så där så jag ska tro att jag kan tro på honom. Så att det är ingen problem att ge mitt RS account. Sen så är det fel pass så säger han att hans bror har ändrat koden. Sen så ber han om min kod snabbt. Men så frågade jag han.

Kan du printa en bild på 5styckna gubbar när du är i vatten fallet vid Orgrimmar. Så säger han att hans speltid är slut så sa jag. Hur ska jag logga in då. Sen blockar han mig.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...