Drag0nfly Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Jag ser asmånga som står i hörn och tjuvröker.. Jag blir ibland lite rädd så jag bruka springa bort till mina polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Nej men det snackas mycket om det. Är din skola F-9..?? För det är ganska onormalt om typ en trea står och röker. Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Ja, på gymnasiet så är det ju lagligt för vissa att utföra detta -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Ser också en massa som står och röker. Man kan bara stå och se på när dom förkortar sina liv.... Ser inte folk som dricker på skolan men vet folk som gör.(minderåriga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 (redigerat) Ja, på gymnasiet så är det ju lagligt för vissa att utföra detta -_- Fast man gör ju det ändå, trots att man är minderårig på gymnasiet :) Redigerat 12 September 2006 av citrusfrukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Det är väl ungefär 30 stycken. Själv röker jag inte,det är en äcklig ovana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 (redigerat) typ hela nian snusar Redigerat 12 September 2006 av Max93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Typ 19styck snusar, röker, dricker. 3röker på skoltid men dem gör allt på fritiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Ja, på gymnasiet så är det ju lagligt för vissa att utföra detta -_- Det är alltid lagligt att röka så länge det inte är rökförbund på området? -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Nej man måste vara äldre är 18 år för att röka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 nej det är 18 års gräns på å köpa tobak inte å använda det ja vi har jävligt många så att säga :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Nej man måste vara äldre är 18 år för att röka Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.