Dolphin Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Jag har inte sätt någon röka/snusa/dricka på skoltid. Men så länge man är utanför skolans område så är det väl lagligt? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Jag har inte sätt någon röka/snusa/dricka på skoltid. Men så länge man är utanför skolans område så är det väl lagligt? :) Tveksam...har för mig att det är olagligt att förtära alkohol om du är minderårig (oavsett var du är). Annars är rök, snus & alkohol är endast olagligt på kommunala områden som skola, möteslokaler osv (barer och dylikt även inräknat). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Jag har inte sätt någon röka/snusa/dricka på skoltid. Men så länge man är utanför skolans område så är det väl lagligt? :) På de flesta skolor är det förbjudet även på områdena omkring skolan så länge man gör det under skoltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 (redigerat) Jag tänker fortsätta att använda det som festmedel tills marijuana blir lagligt...Då får du nog dricka tills du dör :PSjälv har jag bara varit på krogen ett par gånger o så där, det räcker för mig. Jag är inte så mycket för att bara supa till. Kom ihåg, man kan ha kul utan sprit! :D Redigerat 23 September 2006 av Moberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Det där var väldigt bra sagt, Moberg! En del måste ju ha sprit, varför egentligen? Man kan leva utan det! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Inte i skolan men jag har sett nåra killar från skolan och nåra som gick i vår skola när dom smokar ibland, fast det e inte i skolan,fast det e vid skolområdet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 en tjej i min klass säger att hon röker, men bara säger :) annars vet jag inte någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 min skola är 0-6 och när jag gick i 4:an så var det c:a 5 tjejer i min klass som rökte. :bah: det är 17 i min klass totalt 76 på skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskaren91 Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 1 eller 2 som röker i min klass o 2-3 som snusar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Minst 50 pers röker dricker osv brukar alltid lukta rök på lektionerna, fifan asså breee ;///// Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 brukar alltid lukta rök på lektionerna, fifan asså breee ;///// Klaga på dem da, säg åt dem o sluta, eller säg åt läraren eller nåt. Du ska inte tåla det om du tycker det är jobbigt, faktiskt din arbetsplats också vettu! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 (redigerat) En tjej i min klass tjuvrökte i torsdags men lärarna bryr sig liksom inte. =/ Redigerat 6 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.