PussyCat Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 (redigerat) Våra lärare röker.... Men annars vet jag inte. Vissa av mina klasskompisar kanske men inte jag. Jag mår illa bara jag käner doften av cigarett. :cry: Redigerat 23 Oktober 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 alla röker på min skola Men om det stämmer det han sa så röker han och hans kompisar i hans klass... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Har väällldigt många kompisar som e 1-3 år äldre än mig som gör, fortfarande jävligt schyssta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Varför skulle man vara mindre shyst om man röker eller dricker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Det är väl inte så konstigt att folk uppfattar de som röker/dricker som dumma i huvudet eller något annat? Jag gillar inte de som tjuvröker, speciellt de som prövar på det och sedan fortsätter att röka regelbundet. Dessa personer är mycket störiga då de går runt på skolan och frågar andra elever (även elever som de själva inte ens vet namnet på) om de har pengar till cigaretter eller nikotintugummi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Det är väl inte så konstigt att folk uppfattar de som röker/dricker som dumma i huvudet eller något annat? Jag gillar inte de som tjuvröker, speciellt de som prövar på det och sedan fortsätter att röka regelbundet. Dessa personer är mycket störiga då de går runt på skolan och frågar andra elever (även elever som de själva inte ens vet namnet på) om de har pengar till cigaretter eller nikotintugummi. Jo ? Varför skall man dömma någon för en sådan sak ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Alltså det där med att man tror att folk är dåliga för att dom röker o så.. Det kallas väl stereotyper lr nåt.. Många som är farliga/elaka brukar ju röka och så, det är nog därför man förknippar alkohol och cigaretter med sådana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Alltså det där med att man tror att folk är dåliga för att dom röker o så.. Det kallas väl stereotyper lr nåt.. Många som är farliga/elaka brukar ju röka och så, det är nog därför man förknippar alkohol och cigaretter med sådana. Men alla är ju inte sånna som tur är :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Ingenting vad jag har sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Det är väl inte så konstigt att folk uppfattar de som röker/dricker som dumma i huvudet eller något annat? Jag gillar inte de som tjuvröker, speciellt de som prövar på det och sedan fortsätter att röka regelbundet. Dessa personer är mycket störiga då de går runt på skolan och frågar andra elever (även elever som de själva inte ens vet namnet på) om de har pengar till cigaretter eller nikotintugummi. Hur kan man vara dum i huvudet för att man röker och dricker? När jag började röka så förändrades jag inget från hur jag var innan. Och hur störande är det när de frågar egentligen, själv gör jag inte det, men det är ju bara att säga nej. Det finns för mycket fördomar mot rökning/drickning (drickning ett ord?), personer som gör det är ingen skillnad mot andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Observera att jag skrev att det inte är konstigt om folk uppfattar rökande/drickande som dumma i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Många gör det i min i klass lärarna kom på dom för nån vecka sen och dom fick en massa skit från lärarna och sin föräldrar så klart :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.