Gäst Szellerie Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Såg en på vår skola som rökte idag inte så ovanligt att folk röker men jag hade aldrig sätt honom röka fattar inte att man kan röka :blink: Dom flesta tror jag ej röker för att det är "gott" Men jag kanske har fel?? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 Finns många som röker för smaken. Många röker för att få i sig nikotin. Många röker för att verka tuffa eller för sakens skull. Väldigt varierande. Men tror smaken är ganska vanlig, även om de oftast är för nikotinet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Asså hur kan cigaretter ha smak?:wacko: Btw på min skola är det typ några i 7an och massor i 9an som röker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Asså hur kan cigaretter ha smak?:wacko:Ja, hur kan saker ha smak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Ingen vad jag vet. Går i en 0 till 6 skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 typ alla mina kompisar dricker och röker.. Asså hur kan cigaretter ha smak?:wacko: Btw på min skola är det typ några i 7an och massor i 9an som röker. Aldrig smakat mentol cigg? asgott! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.