Azt3k3n Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 (redigerat) Hejsan.. Jag vill sälja min påbörjade pure gubbe för !OBS! rs pengar !OBS!.. den kan bli en bra pker om man lägger ner ytterst lite tid på den Statsen är: Attack:43 Strength:61 Defence:42 Hitspoint:52 Prayer:10.. I stortsett är alla andra statsen 1... orkar inte lägga upp bild nu men den har också rune scimmy på sig+full rune.. kom med bud på den.. och det är rs pengar jag vill ha.. inga fm elr riktiga pengar.. Redigerat 13 September 2006 av Azt3k3n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HemPC Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Visa bilder på den eller glöm att jag köper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 ja tror de e scamm ;) man har inte ful rune rune scimmy och saker på en gubbe man vill ha rs cash på ;) dessutom är det ingen pure överhuvudtaget... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azt3k3n Skrivet 13 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 (redigerat) för det första.. kom med bud.. när nån vinner så kan jag skicka bilder om de så behövs.. och jag har full rune+scimmy på den för att höja priset lite.. jag kan sälja den utan saker oxå P.S.. det står att det är en påbörjad pure.. och det är en pure.. orka noobs som tror att en pure har 1 def.. lol.. såå irriterande Redigerat 13 September 2006 av Azt3k3n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
G0tc4sh Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 LOL omg om man är pure då har man typ 40 attack sen typ 70 i str eller nåt inte 42 def omg pures ahar typ 5 eller 1 i def .... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azt3k3n Skrivet 13 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 lol.. noob.. riktiga pures har typ 40-50 def 99 str 90-99 att.. lol..om du har en "pure" som har 1 i def så kmr du att bli ägd i wildy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 beror på puren, själv gör jag en addy pure med 40 att, 52 str, 30 def. du utgår hellt enkelt från vad du vill göra själv men den du gjort är inte så bra för tillfället men kan tränas bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azt3k3n Skrivet 13 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 jag vet.. det var därför jag skrev att det var en påbörjad pure.. men dom andra verkar inte fatta det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runescape123 Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 öhm, kan du inte bara visa en bild? så blir nabsen glada :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg