Gäst AntonJ3000 Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Har sett massa som skriver Vet inte :) Admin borde typ skicka ut till alla NYA medlemmar "läs reglerna innan du skriver" sen kan dom börja skriva(Den blockerar dom från att skriva innan dom läst reglerna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Om man redan läst reglerna ich skrivet det ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Då ska man ha en tillsägelse eller en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ante250 Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 aaaah är detta buzz cola forumet eller aaaah buzz cola :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Nej det gör det inte, om jag gör en avatar tävling och inte blir nöjd så har jag ingen som hellst skyldighet att betala. jag håller med dig på båda, man ska inte vara tvungenn att betala för något man inte vill ha och det som spawn^ gjorde klassas enligt mig som §1.11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.