lelly Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 ja... jag är asså snart 13 och jag har ingen hund, min pappa ee allergisk.. Jag har tänkt flera gånger på att skaffa mej en nintendog, eller köpa en till min 8 åriga lillasyster, men frågan är... är det värt pengarna? någon som är runt 13 år som vet? :kung: ja... jag är asså snart 13 och jag har ingen hund, min pappa ee allergisk.. Jag har tänkt flera gånger på att skaffa mej en nintendog, eller köpa en till min 8 åriga lillasyster, men frågan är... är det värt pengarna? någon som är runt 13 år som vet? :kung: ellu! någon som har en liten aning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 jag köpte nintendogs, tyckte inte det va bra, men om du redan har en DS så kanske, det ska komma något hund-spel till Wii också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 NEEEJ! KÖP DET INTE! Världens mest överskattade spel efter World of Warcraft Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lelly Skrivet 15 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 jag köpte nintendogs, tyckte inte det va bra, men om du redan har en DS så kanske, det ska komma något hund-spel till Wii också ok, men jag ska inte köpa wii.. tack iaf, då ska jag inte köpa det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
claddan Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 luuungt värt pengarna :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Jag har lirat det, men har det inte själv. I nuläget skulle jag säga att det är roligt i perioder. Själva spelidén är ju hemskt festlig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Ok , jag tycker Nintendogs är det tråkigaste spelet som finns men din 8 åriga lillasyster kommer förmodligen löska det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 nej det suger >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Skaffa en riktig hund istället.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 nintendogs e kul ett tag sen tröttnar man på det... :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megani Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Jag tycker Nintendogs är helt ok. Men ibland trötnar man ju. Men det är rätt roligt och träffa andra spelares hundar. Känner man nån vän som har Nintendogs så blir det väldigt roligt och spela tillsammans med kamraten. Men jag tycker det är värt pengarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg