Hoppa till innehåll

The Sims 2 Reality!


lelly

Rekommendera inlägg

Vet inte. Kanske att man kan hmmm fira julen bättre lixom det fans ingen snö på Julpaketet!

och Fira nyår.

 

det tycker jag oxå, typ kunna få presenter, och att jultomten kommer och sånt, asså jultomten kan ju inte komma bara om man klär ut sig och då så styr man dom ju..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

kanske att dom inte blir hungriga så snabbt ;) eller att det skulle kunna bli påsk och midsommar. Nej vänta Midsommar är ju typ svenskt!

Men att det skulle kunna snöa och att trädens löv skulle bli bruna och så skulle det kunna regna (eller kan det redan det :huh: ?)och sen att simmarna hade något vett! Dom blir ju hur nödiga, hungriga och allt när dom är i skolan/jobbet!

asså jag menar att dom ska gå på toa och äta på sklan/jobbet.

Redigerat av FireSeagul
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kanske att dom inte blir hungriga så snabbt ;)  eller att det skulle kunna bli påsk och midsommar. Nej vänta Midsommar är ju typ svenskt!

Men att det skulle kunna snöa och att trädens löv skulle bli bruna och så skulle det kunna regna (eller kan det redan det  :huh: ?)och sen att simmarna hade något vett! Dom blir ju hur nödiga, hungriga och allt när dom är i skolan/jobbet!

asså jag menar att dom ska gå på toa och äta på sklan/jobbet.

 

De äter på jobbet i Sims 2

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kanske att dom inte blir hungriga så snabbt ;)  eller att det skulle kunna bli påsk och midsommar. Nej vänta Midsommar är ju typ svenskt!

Men att det skulle kunna snöa och att trädens löv skulle bli bruna och så skulle det kunna regna (eller kan det redan det  :huh: ?)och sen att simmarna hade något vett! Dom blir ju hur nödiga, hungriga och allt när dom är i skolan/jobbet!

asså jag menar att dom ska gå på toa och äta på sklan/jobbet.

 

Gör de?

Gäller det när man jobbar nattetid också?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...