lelly Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Om det fanns ett spel som hette The sims 2 Reality, vad tycker ni då skulle finnas i det spelet.. Presenter? Väder? Apor? Att kunna gå över till grannen? Vad tycker ni? Skriv allt ni kommer på så ska jag göra en lista över det sen.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karrys Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Vet inte. Kanske att man kan hmmm fira julen bättre lixom det fans ingen snö på Julpaketet! och Fira nyår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lelly Skrivet 14 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Vet inte. Kanske att man kan hmmm fira julen bättre lixom det fans ingen snö på Julpaketet! och Fira nyår. det tycker jag oxå, typ kunna få presenter, och att jultomten kommer och sånt, asså jultomten kan ju inte komma bara om man klär ut sig och då så styr man dom ju.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 (redigerat) kanske att dom inte blir hungriga så snabbt ;) eller att det skulle kunna bli påsk och midsommar. Nej vänta Midsommar är ju typ svenskt! Men att det skulle kunna snöa och att trädens löv skulle bli bruna och så skulle det kunna regna (eller kan det redan det :huh: ?)och sen att simmarna hade något vett! Dom blir ju hur nödiga, hungriga och allt när dom är i skolan/jobbet! asså jag menar att dom ska gå på toa och äta på sklan/jobbet. Redigerat 1 November 2006 av FireSeagul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderlecht91 Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 kanske att dom inte blir hungriga så snabbt ;) eller att det skulle kunna bli påsk och midsommar. Nej vänta Midsommar är ju typ svenskt! Men att det skulle kunna snöa och att trädens löv skulle bli bruna och så skulle det kunna regna (eller kan det redan det :huh: ?)och sen att simmarna hade något vett! Dom blir ju hur nödiga, hungriga och allt när dom är i skolan/jobbet! asså jag menar att dom ska gå på toa och äta på sklan/jobbet. De äter på jobbet i Sims 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 kanske att dom inte blir hungriga så snabbt ;) eller att det skulle kunna bli påsk och midsommar. Nej vänta Midsommar är ju typ svenskt! Men att det skulle kunna snöa och att trädens löv skulle bli bruna och så skulle det kunna regna (eller kan det redan det :huh: ?)och sen att simmarna hade något vett! Dom blir ju hur nödiga, hungriga och allt när dom är i skolan/jobbet! asså jag menar att dom ska gå på toa och äta på sklan/jobbet. Gör de? Gäller det när man jobbar nattetid också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg