Livvy Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 World of Warcraft (PS) kostar väll 149 kr? De kanske är olika men jag har bara sett för det priset. Och ett Game card köpte jag för 200 kr :/ Aja, det är väll olika på olika affärer... Men har inte sett ngt dyrare än så. Varken i Stockholm, hofors, falun, gävle eller köpenhamn,och då ränner jag o min pappa runt i massa spel affärer jämt när vi är på nått av dom där ställena x) Men tänket bara kommentera det : Priserna är ju olika på olika ställen ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lumzor Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 >.> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hv71vidde123 Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 kan man hoppa up på ett djur i 10dagar gratis och hur får man dom och hur kommer mman upp på dom :huh: :huh: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Mount heter det, det kostar typ 20guld att träna sig i level 20, Tror inte att man kan få det på trial Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roze Skrivet 25 September 2010 Rapport Dela Skrivet 25 September 2010 (redigerat) Vart köper man gamecard? :bah: (verkligen, jag vet inte) Du köper Game Card i någon spel affär.. Jag köpte själv mitt i Game--> http://www.game.se/acatalog/info_3067618.html Redigerat 25 September 2010 av Roze Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg