Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

det är så att jag tycker fusk, är onödigt.. att spela som alla gör är väl roligare?

Ps, fusk till "Runescape, Habbo ( habbo suger ), och massa andra såna fusk suger.

Bara ni vet att fuska.se är en bra sida :P xD

Vad tycker ni om fusk?

skriv vad ni tycker!.

Skrivet

om spelet är kul & så behöver man inte fuska hela tiden men det blir roligare med fusk & modddar

man kan ju på gta byta kläder & kroppsform om man anser det som ett fusk

Skrivet

Jag tycker att det är roligt att använda och gör det på alla spel som det finns koder till. Detta för att ha dem bästa förutsättningar inför uppdrag. :)

(Alla vapen fusk). B)

Skrivet

Fusk är kul till olika spel. Ibland när man t ex. inte klarar en bana så kan man andvända fusk :P Själv så brukar jag ha en omgång där jag fuskar och leker lite på och en annan där jag spel seriöst utan fusk.

Men fusk är kul på t ex GTA det är ägande.....

Skrivet

jag tycker fusk e bra lite då o då som tex GTA och om man tex kör ett strategi spel och får slut på pengar kanske ett pengar fusk vore bra.Men det är ju också meningen att klara ut spelen utan fusk.

Skrivet

Jag stör mig på folk som fuskar på spel man lirar över internet. Det är bara patetiska fegisar som gör det, de förstör bara för alla andra som är med och spelar. Att fuska på spel man spelar själv är däremot helt okej. :)

Skrivet

Jag med, det förstör ju allt.. man vill ha utmaningar det blir roligare..

alla webspels fusk suger..

till single player kan man köra om man har fastnat..

men på webbspel ska man inte fuska..

är Igentligen emot allt med fusk

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...