runescape123 Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 det är så att jag tycker fusk, är onödigt.. att spela som alla gör är väl roligare? Ps, fusk till "Runescape, Habbo ( habbo suger ), och massa andra såna fusk suger. Bara ni vet att fuska.se är en bra sida :P xD Vad tycker ni om fusk? skriv vad ni tycker!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 om spelet är kul & så behöver man inte fuska hela tiden men det blir roligare med fusk & modddar man kan ju på gta byta kläder & kroppsform om man anser det som ett fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Om man fastnat i nåt spel så är fusk jättebra att ha ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nusse_ Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 jag tycker att om man vill så ska man få fuska bäst man vill. jag tycker att fusk äger. men bara på singleplayer det suger på online spel för där ska man inte fuska.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Jag tycker att det är roligt att använda och gör det på alla spel som det finns koder till. Detta för att ha dem bästa förutsättningar inför uppdrag. :) (Alla vapen fusk). B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Fusk är kul till olika spel. Ibland när man t ex. inte klarar en bana så kan man andvända fusk :P Själv så brukar jag ha en omgång där jag fuskar och leker lite på och en annan där jag spel seriöst utan fusk. Men fusk är kul på t ex GTA det är ägande..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 jag tycker fusk e bra lite då o då som tex GTA och om man tex kör ett strategi spel och får slut på pengar kanske ett pengar fusk vore bra.Men det är ju också meningen att klara ut spelen utan fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runescape123 Skrivet 14 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 menade webb spel xD men håller med på gta kan man fuska men på rs.. hacka rs .. naah.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Jag är själv i mot all fusk på webbspel & spel som man spelar online. Det är så fel och det förstör hela spelkänslan, dessutom får man ej fuska på webbspel. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Jag stör mig på folk som fuskar på spel man lirar över internet. Det är bara patetiska fegisar som gör det, de förstör bara för alla andra som är med och spelar. Att fuska på spel man spelar själv är däremot helt okej. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runescape123 Skrivet 14 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Jag med, det förstör ju allt.. man vill ha utmaningar det blir roligare.. alla webspels fusk suger.. till single player kan man köra om man har fastnat.. men på webbspel ska man inte fuska.. är Igentligen emot allt med fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ante250 Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 aaa det kanske är bra på sättet som alla gubbar blir tokiga men inte odödlig och sånt da :D :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.