Hoppa till innehåll

Crisiszero (online 3d Fps)


Gäst Mega93

Rekommendera inlägg

CrisisZero

 

Jupp, ännu ett av mina spel.....

Nu medan Centrycraft inte haft nån att hosta servern så har jag arbetat lite med FPS Creator, och detta är väl resultatet :P

 

Models och objekt har inte jah gjort, dumt nog måste man köpa ett extra plug-in för att kunna göra egna models.

Men jag har designat själva spelet och start-menu sakerna...

 

Spelet är ONLINE och för att jag gillar det klassiska är det Axis vs Allies.

 

 

 

Spelet är 52mb stort (tar sin tid att ladda ner men det är det värt) så jag har delat in det i 3 zip filer på 20mb/st.

Och för er med lite bättre internetuppkoppling har jag laddat upp hela spelet på FileFront.

 

 

 

Länkar:

CrisisZero Del1 (20mb)

CrisisZero Del2 (20mb)

CrisisZero Del3 (12mb)

 

Filefront(52mb/hela spelet)

 

 

ScreenFilm:

http://mega99.cabspace.com/Screenfilm.avi

 

 

Just det! Screenshot! Höll jag på att glömma! Flera laddar ju inte ner ett spel utan screenshot (jag är en av dem).

 

KLICKA HÄR FÖR SCREENSHOT!

 

 

 

 

Har du testat spelet är det tvångst (valde ej ordet obligatoriskt för att alla skulle förstå) att du skriver en kommentar :P :rolleyes:

 

 

- Detta räknas inte som reklam eller? Alltså om jag tipsar andra om detta spelet?

 

 

 

 

 

SE TILL ATT BRANDVÄGGEN INTE BLOCKERAR ANSLUTNING OCH HAR DU ROUTER SÅ FORWARDA PORT 2303! ETT TECKEN PÅ ATT NÅGONTING ÄR FEL (ROUTER, BRANDVÄGG MM) ÄR OM ANDRA INTE KAN ANSLUTA TILL DIN SERVER, ALLTSÅ FÖRSÖKER MAN ANSLUTA TILL NÅGONS SPEL SOM INTE HAR HELT FRI ANSLUTNING SÅ STANNAR MAN PÅ "Waiting to join.."!!!

 

Är ingen inne? Adda mig då på msn, jag vill alltid möta någon ([email protected]) :P

Redigerat av Mega93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

WOW?! Jag som älskar krigsspel!

Ska testa :P

 

Edit:

Det som jag tycker är ganska konstigtär att tysken på bilden bär en M4A1 och på en av bilderna finns det hitlersmärket och det är väl WWII då och då hade dem MP44 osv. HUr kommer det sig?

Redigerat av PoisoN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men sablar! Nu står det hela tiden ''The ZIP archive is either damaged or in a unknown format'' Eller ''Unespected end of archive''... Jahapp.. Jag får

väl ladda ner alla 3 i en från Filefront(Vilka har så otroligt dåliga download speeds >.<)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...