Gäst Yantra Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 synd att du la ner centrycraft =/ de krävde inte så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Låt mig säga så här: Skulle det vara större chans att du ladda ner ett spel om: 1. nån unge gjort det. 2. nåt företag har gjort det. Ganska uppenbart. Jättemånga har faktiskt laddat ner spelet därifrån nu. Vill du att jag tar screenshots på fpsc och crisis projektet som bevis så kan du adda mig på [email protected]. jag är inte så inntereserad men du skrev ju att du inte hade gjort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 synd att du la ner centrycraft =/ de krävde inte så mycket Skämtar du?! Centrycraft är ju mer uppe än någonsin! 24/7 faktiskt. Ska bara fixa en ny hemsida och lägga ut cc igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Skoj... )(_,*(())*)(_, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawk Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Stannar på "Waiting to join" när jag ska joina din server Mega... Men det funkade Igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Skulle inte nån mer kunna lägga upp lite ScreenShots ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Anledningen till att man fastnar på "Waiting to join.." är för att den som hostar spelet inte har forwardat port 2303 på sin router eller har en brandvägg som blockerar. Jag har forwardat min router och avaktiverar alltid min brandvägg när jag hostar ett spel. Jag har kunnat spela med jättemånga :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.