ThePunisher Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 varför skriver alla att det är irriterande och svarar inte på hans fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Där för att det redan är besvarat, den funktionen finns inte längre, enda sättet är blocka, blocka upp, blocka, blocka upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jossaan Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 (redigerat) Verkar inte vara någon som riktigt svarat på själva frågan, trots att det gått ett bra tag. Man kan tanka hem en patch till senaste MSN- och MSNplus!-verisionerna, och utforma sin msn lite hur man vill med diverse funktioner; bland annat kan man ställa in så att man kan vibba hur mkt som helst, man kan ta bort en massa jobbig reklam, ta bort/lägga till knappar osv osv osv... Roligast får man med patchad MSNPlus!, om ni frågar mig! :ph34r: Patchen hittas bland annat på apatch.org Enjoy... Redigerat 16 April 2007 av Jossaan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Jupp precis som den som skrev ovanför mig, den heter A-patch så det är bara att söka på google efter a-patch så hittar du den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 har sett att man skulle ladda ner nån patch 3 eller nått hete den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Vad är en patch :( :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Testa wikipedia: Patch Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Svar.Det går inte att göra så nå mer. För 2 år sen gick det men då ändrade msn adminasarna det p.g.a. det blev störande var det många som sa det. Sant. Mina kompisar skickar fortfarande många vibbar till mig , dock så tror jag inte att man kan ladda ner dom längre . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Svar.Det går inte att göra så nå mer. För 2 år sen gick det men då ändrade msn adminasarna det p.g.a. det blev störande var det många som sa det. Sök bara på a-patch på google. Sen installerar du och klickar på "ta bort vibbfördröjningen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Har inte så nytt msn så jag kan skicka vibbar <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Har inte så nytt msn så jag kan skicka vibbar <_< MSN :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trappa Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 det finns ett program som man kan göra så att man kan skicka så många vibbar som möjligt. det hette typ nudgemania och funkar på den senaste msn. sök på google eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.