Hoppa till innehåll

Auktion


Gäst DonKeN

Rekommendera inlägg

Jo. Jag fick det som ljuset det här förslaget nyss så nu vill jag berätta.

Kanske det skulle kunna införas en funktion där man kan lägga upp auktioner för sina föremål. Och typ för att lägga upp sin auktion kostar 25fm. 2% av vinsten dras. Något sånt där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag menar så här.

 

T.ex. Man har ingen användning för ens varningskort.

Så då tänker man sälja den.

Då så lägger man upp den. Minimum budet hamnar på typ 5000. Så kan man välja hur långtid auktionen ska vara. Den som har bjudit högst vinner när den är slut. Då dras mynten automatiskt från användaren och att den får kortet.

Anledning till det är att många inte lägger seriösa bud och när auktionen är slut så ger dem inte fuskamynten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo. Jag fick det som ljuset det här förslaget nyss så nu vill jag berätta.

Kanske det skulle kunna införas en funktion där man kan lägga upp auktioner för sina föremål. Och typ för att lägga upp sin auktion kostar 25fm. 2% av vinsten dras. Något sånt där.

 

Så man ska behöva betala för att starta en auktion?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ripto. Ja, det är tecken på att man menar allvar med auktionen och inte bara skämtar.

Dolphin, det är många som ångrar sina bud i Fuskamyntforumet och jag tycker inte det är riktigt schysst. Så om funktionen införs så skulle det inte finnas en ångerrätt.

Redigerat av DonKeN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själva idén är bra, men man har ju redan sådana här auktioner i fuska mynt forumet. Menar du att det typ skall skapas ett auktions forum där man inte kan ändra sin inlägg eller något? :)

 

Det ska ens inte vara i ett forum. Man kan ju lägga in den funktionen i affären. Det kommer ju att bli mycket smidigare än massa inlägg och folk som luras. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...