Gäst Jagkallassampa Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 (redigerat) vad var din "sämstasak" i dag?? och bästa. obs du får INTE skriva meddelande i rad vänta 10 inlägg!! sedan får du skriva igen! Redigerat 14 September 2006 av Jagkallassampa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Vad menar du med sämsta sak? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 att jag fick slösa 20 min av min rast för våran fröken kokobengbong :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Det var väl att jag inte vågade krama min flickvän idag på skolan :( . Jag vet inte varför, jag e såå feg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Min sämsta sak I dag har jag läxa om den bibelns grunder. Men jag glömde boken hemma, som tur är kan jag redan det mesta som stod där. :( Min bästa sak Det måste f*n har varit när skolan slutade, jag var bara så trött på gå på lektioner och sådant. Jag slutade 15.30 i dag. En annan bra sak var att läxorna inte tog en sådan förbaskad tid för en gång skull. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 (redigerat) Sämsta sak: Vi hade vikarie i biologi och så hade vi fått en uppgift med cirka 20-30 frågor att svara på. Men eftersom att vikarien babblade bort mer än halva lektionen så hann ingen göra klart uppgiften. Dessutom var det segt att bara sitta och lyssna på hennes tjat i en timme (vi hade dubbelpass). <_< Bästa sak: Jag köpte ett Marabou Daim på lucnhrasten som jag avnjöt, det var nog dagens bästa stund. :) Redigerat 14 September 2006 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Sämsta sak: min polare tappade ner ciggen jag bjöd henne på i en springa och kunde inte få upp den Bästa sak: min nya trumpetlärare rockar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Bra sak: Min bildlärare är så rätt! :D dålig: Hmm att ja inte fatta matten? xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 dålig sak: hmm... inget? bra sak: jag har fixat 6hrs Webbdesign A på 2h Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Sämsta sak: Satt i 2 timmar och analyserade ett tal av George W Bush ner till dess minsta beståndsdel. Bästa: Att jag är ledig imorgon :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Sämsta sak: Behöva se en riktigt onödig tråd. Bästa sak: Jag har verktyg till att låsa tråden. § 1.11 - låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg