Hoppa till innehåll

X-box 360 Eller Ps3?


Gäst Kabby

Rekommendera inlägg

Jag ska köpa 2 Next-Gen konsoler, har bara inte bestämt mig för vilka, bara Wii. Men jag vet inte vad som är bäst mellan X-Box 360 eller PS3! PS3 är ju svindyr (får köpa en begangad), men megagrafik. X-Box 360 billigare men har också bra grafik! Spelen jag tycker verkar bra till båda är:

X-Box 360:

Perfect Dark Zero

Call of Duty 3

Table Tennis

Final Fantasy 13 (var det va?)

Till PS3:

Metal Gear Solid 4

Shadow of the Collosus (PS2 men PS3 är ju bakåtkompitabel)

 

Och Resident Evil 5 till båda! Vilket tycker ni att jag ska ta?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

X360 är faktist mer prisvärd än Ps3. Playstation3 är otroligt kraftfull men perfekta spel men nackdelen är priset. Typ det billigaste paketet kommer kosta 6000. Det ingår ingen handkontroll, ingen stöd för trådlösakontroller. Ingen inbyggd router. Och mycket mer. Du får betala ungefär 7000 för att få ett komplettpaket så att du kan spela. Jag rekomenderar X360 men Wii är mest prisvärd av nästa generationen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

X360 är faktist mer prisvärd än Ps3. Playstation3 är otroligt kraftfull men perfekta spel men nackdelen är priset. Typ det billigaste paketet kommer kosta 6000. Det ingår ingen handkontroll, ingen stöd för trådlösakontroller. Ingen inbyggd router. Och mycket mer. Du får betala ungefär 7000 för att få ett komplettpaket så att du kan spela. Jag rekomenderar X360 men Wii är mest prisvärd av nästa generationen.

 

kan ju undra varför det släpps sånna värdelösa paket.

 

"köp den billigare versionen, då får du inget mer än konsollen!"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst need_nos

jag köper "lätt" ps3.xbox 360 skivan gå rju sönder om man vrider på konsollen det suger där-imot.visst är 360 biligar.men jag har råd att köpa ps3 så då blir det dä.jag har xbox 360(fick det av brorsan) så gick det sönder så dåligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst need_nos

jag köper "lätt" ps3.xbox 360 skivan gå rju sönder om man vrider på konsollen det suger där-imot.visst är 360 biligar.men jag har råd att köpa ps3 så då blir det dä.jag har xbox 360(fick det av brorsan) så gick det sönder så dåligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst need_nos

jag köper "lätt" ps3.xbox 360 skivan gå rju sönder om man vrider på konsollen det suger där-imot.visst är 360 biligar.men jag har råd att köpa ps3 så då blir det dä.jag har xbox 360(fick det av brorsan) så gick det sönder så dåligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...