Gäst Kabby Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Jag ska köpa 2 Next-Gen konsoler, har bara inte bestämt mig för vilka, bara Wii. Men jag vet inte vad som är bäst mellan X-Box 360 eller PS3! PS3 är ju svindyr (får köpa en begangad), men megagrafik. X-Box 360 billigare men har också bra grafik! Spelen jag tycker verkar bra till båda är: X-Box 360: Perfect Dark Zero Call of Duty 3 Table Tennis Final Fantasy 13 (var det va?) Till PS3: Metal Gear Solid 4 Shadow of the Collosus (PS2 men PS3 är ju bakåtkompitabel) Och Resident Evil 5 till båda! Vilket tycker ni att jag ska ta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Köp en Ps3 om du villa ha bra konsoll orkar du inte vänta tills mars så köp Xbox 360 fast Wii är grymmast :P!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 X360 är faktist mer prisvärd än Ps3. Playstation3 är otroligt kraftfull men perfekta spel men nackdelen är priset. Typ det billigaste paketet kommer kosta 6000. Det ingår ingen handkontroll, ingen stöd för trådlösakontroller. Ingen inbyggd router. Och mycket mer. Du får betala ungefär 7000 för att få ett komplettpaket så att du kan spela. Jag rekomenderar X360 men Wii är mest prisvärd av nästa generationen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Jag ska köpa Wii detta året och 360 nästa, har bestämt mig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Jag ska köpa Wii detta året och 360 nästa, har bestämt mig... Ska du köpa ett begagnat 360 då..?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Tror det ;) Men jag har hört att den ska gå ner i pris om två månader! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Mm, jag tror priset rasar snart till 2000-2500kr klassen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 (redigerat) Xbox 360 är nog mest köpvärt: Roligast spel och snygg grafik. Fast det är synd att Assassins Creed inte kommer till 360. :( Redigerat 15 September 2006 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 X360 är faktist mer prisvärd än Ps3. Playstation3 är otroligt kraftfull men perfekta spel men nackdelen är priset. Typ det billigaste paketet kommer kosta 6000. Det ingår ingen handkontroll, ingen stöd för trådlösakontroller. Ingen inbyggd router. Och mycket mer. Du får betala ungefär 7000 för att få ett komplettpaket så att du kan spela. Jag rekomenderar X360 men Wii är mest prisvärd av nästa generationen. kan ju undra varför det släpps sånna värdelösa paket. "köp den billigare versionen, då får du inget mer än konsollen!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 jag köper "lätt" ps3.xbox 360 skivan gå rju sönder om man vrider på konsollen det suger där-imot.visst är 360 biligar.men jag har råd att köpa ps3 så då blir det dä.jag har xbox 360(fick det av brorsan) så gick det sönder så dåligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 jag köper "lätt" ps3.xbox 360 skivan gå rju sönder om man vrider på konsollen det suger där-imot.visst är 360 biligar.men jag har råd att köpa ps3 så då blir det dä.jag har xbox 360(fick det av brorsan) så gick det sönder så dåligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg