neVah Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Har spelet nu, och när jag gör en quest så kommer det upp TVÅ pilar på minimapen??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Pilar? Det är nog inte för questen utan stadsväglinje. Jag är säker på att du är horde och så är du imellan Razorhill och Sejinvillage eller The Den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Ibland är det pilar på minimappen om det är i non du ska snacka med i en capital city... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 15 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Pilar? Det är nog inte för questen utan stadsväglinje. Jag är säker på att du är horde och så är du imellan Razorhill och Sejinvillage eller The Den. E night elf och spelar på hellscream ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Dem pilarna visar att det finns en stad i närheten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Bah, skit i pilarna och läs quest-beskrivningen istället. quest grejer visas väl ändå inte med pilar förresten? är väl bara party members och städer? och ifall man bett en vakt om vägvisning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Mm. Men man kan bara fråga en vakt en sak i taget. Han är nog imellan Darnassus och Shadowglen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 16 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 ok tack så mkt för svaren... Ja trodde de va pilar som visade vart man skulle, eftersom de e så på gw :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 trode jag också när jag börja ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 wow > gw glöm allt du lärt dig från gw, blir enklare att lära dig wow då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Ja, endast grafiken kan mäta sig med wows on topic: När du är klar med questet och du är tillräckligt nära han som du ska lämmna in det till så kommer det fram en guldig 'prick' på mini-mapen! men det kanske du visste :P lika bra att säga det ändå :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Haha det visste man ju för hundra år sen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg