master_d Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 :cool: kaching jag skaffade 100 mill på 20 sek men man måste va över combat lvl 45!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Jaså hur gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 det går men man måste inte vara över 45 combat. så jag tror det här är scam.. för att göra det riktigt måste man ha ett eller kodat ett program som hackar sig in i runescapes huvudserver(OLAGLIGT) och ändra koderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Jupp, alla som kräver att man är på nåt speciellt (lvl osv) luras, de typ sätter ut krav så gubben de snor inte kommer vara urdålig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
master_d Skrivet 15 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 jag ljger inte jag har själv andvänt det men det e ett krav från sidan att man måste va över 45 combat inte mitt fel för f*n :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Min kompis brukade lura in folk i munkhuset vid falador genom att säga: If you give me the Zamorak wine i get you 10k. Gick dom in tog vinet anföl munkarna honom och min kompis stängde dörren så han inte kom ut och blev dödad. Sen tog man sakerna och gick därifrån. Nu förtiden är inte 10k så mycket då men då var det det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 :cool: kaching jag skaffade 100 mill på 20 sek men man måste va över combat lvl 45!! dumhuvu det är juh för f*n olagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.