santander Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 vrf anmäla ngn? har du inget eget liv att sköta? snitch? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 (redigerat) Vad för slags program vill du göra egentligen? Redigerat 4 Mars 2007 av CheatCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Skicka en fil (vilken fil som helst) när han filen är påväg mot hans dator starta Start > Kör > "CMD" skriv netstat -n en av de "meningarna" är kompisens IPADRESS Sen får du använda ett hacking program som t.ex prorat (prorat.net) ENTER AT YOUR OWN RISK!!! skriva in ip adressen, öppna en port och hacka dig in =) gl hf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Asså, om du vill skapa en MS-DOS fil så kan du höger klicka på skrivbordet, ta nytt och sen textdokument sen i textdokumentet skriver du in skriptet och tryck spara som och på filnamn ska du skriva t.ex Virus.bat då blir det en bat fil och på min data så står det att min .bat fil är en ms-dos kommando fil. PS. Är inget data pro direkt jag bara skrev vad jag tror lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.