Salzalada Skrivet 15 September 2006 Rapport Skrivet 15 September 2006 Om du använder FF kan du ju använda FireTune. :) Citera
Gäst Grenade Skrivet 18 September 2006 Rapport Skrivet 18 September 2006 Ja du kan ju alltid skaffa dig ADSL eller Bredband. Det funkar för mig. Jag har trådlöst på datorn och det är helt fantastiskt. :) Citera
isMaNnen Skrivet 18 September 2006 Rapport Skrivet 18 September 2006 Om du använder FF kan du ju använda FireTune. :) dampar mitt internet eller? de är som första inlägg för mig (1 sidan, fast de finns ju också bara en sida :P ) men aja.. hur man kan snabba upp internet.. man tar och pratar med elleverantören om du har tex 8m/bit och vill ha 24m/bit så blir internet lite snabbare! (nerladdning mycket snabbare) fast då kostar de mera varje månad! Citera
WASD Skrivet 18 September 2006 Rapport Skrivet 18 September 2006 det finns program som man kan använda för att ladda ner filer så att det går snabbare, "FlashGet" heter en men det finns minns 20 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.