Salzalada Skrivet 15 September 2006 Rapport Skrivet 15 September 2006 Hur startar man Windows XP i felsäkert läge? Citera
Gäst Jagkallassampa Skrivet 15 September 2006 Rapport Skrivet 15 September 2006 (redigerat) starta om datorn fel eller tryck f5 snabbt två gånger och r sammtidigt sista gången du trycker. varför vill du de igentilgen Redigerat 15 September 2006 av Jagkallassampa Citera
Nafrali Skrivet 15 September 2006 Rapport Skrivet 15 September 2006 Jag vet inte riktigt, men när windows startas och den där blåa saken åker fram och tillbacks, så kan du stänga av datorn. Sen startar du den igen och efter ett litet tag kan du välja att starta i felsäckert läge. Citera
Salzalada Skrivet 15 September 2006 Författare Rapport Skrivet 15 September 2006 Jag vet inte riktigt, men när windows startas och den där blåa saken åker fram och tillbacks, så kan du stänga av datorn. Sen startar du den igen och efter ett litet tag kan du välja att starta i felsäckert läge. Är du riktigt säker på att det fungerar? Låter ju nästan som ett lurendreji till Habbo. (Tryck Si och så så får du massa pengar eller dyl.) Citera
Nafrali Skrivet 15 September 2006 Rapport Skrivet 15 September 2006 Ja, det funkar. Man får ofta starta om datorn när windows laddar om man har något fel på hårddisken. Och jag gillar inte att lura folk på saker/spel etc. Citera
Dysfunction Skrivet 15 September 2006 Rapport Skrivet 15 September 2006 (redigerat) EDIT: Om inte F5 fungerar: ...under booten: PRESSA F8. Fortsätt bara att trycka på den...OBS! Trycka! inte hålla nedtryckt! Du får upp en meny med alternativ. Välj Felsäkert läge. Precis samma sak som om du hade haft XP Pro. ------------------ Det är olika knappar för olika datorer! Redigerat 15 September 2006 av Jokinen Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.