Gäst DonKeN Skrivet 16 September 2006 Rapport Skrivet 16 September 2006 Hej. Vet ni något tips för att undvika och skratta på fel tillfälle. Jag har lätt och skratta och att om jag gör det och ser att någon annan kompis gör det så går det inte och sluta. Blir oftast utskickad från lektionerna för att jag skrattar. Någon som vet tips så man undviker det?
Aircondition Skrivet 16 September 2006 Rapport Skrivet 16 September 2006 Svårt som f*n är det ;P Speciellt som du säger när man absolut inte får ;D Försök att tänka på något tråkigt och titta ner i marken :)
Gäst DonKeN Skrivet 16 September 2006 Rapport Skrivet 16 September 2006 Det är det som är problemet. Jag skrattar när man inte får. Men när det är frittfram så slutar jag. Jag försöker hålla andan ibland men det hjälper inte :( Ibland brukar jag tänka på läxor och sånt då så tystnar jag. Men får jag skämtet i min hjärna igen så fnittrar jag :)
Gäst QuikSilver Skrivet 16 September 2006 Rapport Skrivet 16 September 2006 Det där är ganska svårt , jag har samma problem vid vissa tillfällen..
Salzalada Skrivet 16 September 2006 Rapport Skrivet 16 September 2006 Uh, träna på din fritid kanske? ^^' Aja, jag vet att det är väldigt svårt att sluta skrattra vid fel tillfällen. Jag och en kompis körde armbrytning på en genomgång, och vi tog i så hårt att vi skallade varandra. Fasen vad vi garvade. ^^' Så jag håller med dig, det är ruggit svårt att sluta skratta. Men se till att du inte börjar skratta så går det nog fint. ^^'
ajar Skrivet 16 September 2006 Rapport Skrivet 16 September 2006 Du ska bita ihop tänderna så hårt du kan fast med munnen stängd, det funkar för mig.
citrusfrukt Skrivet 16 September 2006 Rapport Skrivet 16 September 2006 Eeh, väx upp bara? Sluta vara en impulsiv snorunge.
Gäst Yantra Skrivet 16 September 2006 Rapport Skrivet 16 September 2006 Eeh, väx upp bara? Sluta vara en impulsiv snorunge. umm vad trevlig du är idag då? BTT:bit dig själv i tungan så det gör det ont så tänker du på det istället
Skinnpytte Skrivet 16 September 2006 Rapport Skrivet 16 September 2006 Som jag gjorde för, låtstas hostade, typ hostattack :P
Rekommendera inlägg