ThePunisher Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 tja. jag håller på lite grann med flash, men är inte så väldans bra, och så blir det ju lite svårare när allt står på engelska, så då undrar jag om man kan ställa in det till svenska på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Det finns nog ingen Flash i svenska tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 16 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 synd :' ( det finns inte heller någon patch eller nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Väljer man inte det när man installerar? Föresten tror jag flash mx 2004 fanns på svenska. Min syrra kanske hade det på hennes media gymnasium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Njae jag tror inte det finsn på svenska tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Jag är 99% säker på att Flash 5 fanns på svenska, frågan är om även senare versioner har släppts även på svenska. Hursomhelst så är det i så fall en annan version av programmet än en engelska, du kan alltså inte ställa in språket någonstans tyvärr utan måste ha en helt annan version av programmet, en svensk version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 29 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 ok, tack då vet jag :) har nämligen letat dom en dåre på options och grejer efter svenska ^^ me ndå vet jag att det inte finns :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.