Hoppa till innehåll

Fable


LuXoS

Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...
Gäst JackBlack

jag hade Avors Tear på Fable The Lost Chapeters och det uppdraget var enkelt jag hade tränat min gubbe as mycket och jag slog ner en efter en tills alla var borta :D

Redigerat av JackBlack
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Jag har klarat av spelet, är fullt ond -79 Attractiveness och +100 Scariness, maxat allt i strength, skills och bara 6 spells kvar att maxa men jag försöker med att gå till Darkwood Chapel of Skorm och tjäna till den onda guden men jag kan inte.

Killarna som står där inne säger bara "Be gone now. You insult us with your lack of offering. eller You can only claim your reward if you bring us fresh devotees. eller You bring us no gifts. Return with followers to reap your reward." Så jag antar att jag ska lura med mig folk dit och döda dom men hur kan jag det när jag är ond?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har klarat av spelet, är fullt ond -79 Attractiveness och +100 Scariness, maxat allt i strength, skills och bara 6 spells kvar att maxa men jag försöker med att gå till Darkwood Chapel of Skorm och tjäna till den onda guden men jag kan inte.

Killarna som står där inne säger bara "Be gone now. You insult us with your lack of offering. eller You can only claim your reward if you bring us fresh devotees. eller You bring us no gifts. Return with followers to reap your reward." Så jag antar att jag ska lura med mig folk dit och döda dom men hur kan jag det när jag är ond?

få några banditer från twinblade's camp att följa efter dig, led dom till chapel of skorm och prata med de som står därinne. Om du väntar till midnatt med att offra dom så får du skorm's bow, grymmaste bågen i spelet. Redigerat av muqq
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag klarade det med min pure mage men med lite hp dock. jag andvände shielden och lightning med massa potions+ timeslow. hehe e fult evil och har nästan 100 i Attractiveness men dock inte så mkt Scariness men de e nice me horn

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har klarat av spelet, är fullt ond -79 Attractiveness och +100 Scariness, maxat allt i strength, skills och bara 6 spells kvar att maxa men jag försöker med att gå till Darkwood Chapel of Skorm och tjäna till den onda guden men jag kan inte.

Killarna som står där inne säger bara "Be gone now. You insult us with your lack of offering. eller You can only claim your reward if you bring us fresh devotees. eller You bring us no gifts. Return with followers to reap your reward." Så jag antar att jag ska lura med mig folk dit och döda dom men hur kan jag det när jag är ond?

få några banditer från twinblade's camp att följa efter dig, led dom till chapel of skorm och prata med de som står därinne. Om du väntar till midnatt med att offra dom så får du skorm's bow, grymmaste bågen i spelet.

 

Ok det var soft att höra, tackar. Ska göra det nu då.

 

jag klarade det med min pure mage men med lite hp dock. jag andvände shielden och lightning med massa potions+ timeslow. hehe e fult evil och har nästan 100 i Attractiveness men dock inte så mkt Scariness men de e nice me horn
Hehe jo det är kul, som god ser man väldigt ful ut. Redigerat av MursCruento
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej f*n det går inte av någon anledning, men jag hyrde ett par bantider istället som hjälp och gick dit, det gick men jag förlorade 1 utav 2 bantider på vägen dit så jag offrade bara 1 bandit 2 gånger.

Sen testade jag att ta med mig tjejer från Bowerstone South men när jag gick utanför stan blev dom rädda och lämnade mig. Får hitta på något annat.

btw någon som vet vad som finns i källaren bakom baren i Bowerstone South och hur man kommer in?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...