Majiwaru Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Om jag minns rätt har den här sidan haft domän namnet fuskarna.se (?) Sedan någon gång när jag skulle kolla fusk så hade www.fuskarna.se blivit en lättporrsida- som nu är en länk till Downloads.se Varför byttes det från fuskarna till fuska? Antagligen för att fler söker på fuska.se om de vill ha fusk snabbt. Innan jag blev medlem brukade jag bara kolla fusk på reklam fast om man jämför layout, valmöjligheter osv. så är fuska.se en mycket bättre hemsida! *tummar upp* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Jag gillar denna här sidan bättre än grannsidan, mest på grund av alla roliga onlinespelen, frågesporterna & forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Håller med, fuska.se är mycket bättre. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 :cool: fuska.se är 10 ggr bättre än dom andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 (redigerat) fuska.se krossar alla andra fuska sidor och har ju desutom sveriges bästa spelforum(som det står). GO fuska.se!!! B) Redigerat 17 September 2006 av Futurama Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Om jag minns rätt har den här sidan haft domän namnet fuskarna.se (?) Sedan någon gång när jag skulle kolla fusk så hade www.fuskarna.se blivit en lättporrsida- som nu är en länk till Downloads.se Varför byttes det från fuskarna till fuska? Antagligen för att fler söker på fuska.se om de vill ha fusk snabbt. Innan jag blev medlem brukade jag bara kolla fusk på reklam fast om man jämför layout, valmöjligheter osv. så är fuska.se en mycket bättre hemsida! *tummar upp* Måste nämna att fuska.se har absolut inget att göra med fuskarna.se. Fuska.se hette förr fuskarna.nu, och den länkningen leder en fortfarande till fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 tänkte med det att den hette väl fuskarna.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.