Gäst Ankan Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 min lärare har ringt mig en gång... då blev jag kamratstödjare! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 fick med en lapp hem för att jag inte hade gjort läsläxan (nödvändigt att läsa när man redan kan det bra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 för det mesta är det jag som får skullden för bråk därför får jag hemringningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 det har aldrig hänt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Ja just det! jag blev anklagad för matkastning och fick en lapp hem.... den blev brasved. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 har inte hänt mig. ( tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Inimy Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Har inte hänt mig iaf!Jag e en snäll liten pojke som får pepparkakor av bagarn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Jag får pepparkakor om jag bara tittar lite snällt på dom som säljer dem! Tja.. Typ bråk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 24 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Nu kommer sanningen fram! berätta mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Inimy Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Men i min skola får man kontakt bok istället om man inta sköter sig det är 5 eller 6 som har en sån tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 k ra.. slog en kille på käften så en tand flög ut.. Du da Kassler?!?!?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 24 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Ena gången sysslade jag med salladskastning och andra gången så ringde Maggan den haggan(magareta) upp mina föräldrar för att jag låg efter i tyskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.