DS ÄGER FETT!!! Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 hej. jag behöver hjälp för jag ska göra en flash film.men jag har inget flash program. snälla tipsa om nåt gratis flash program som är bra.tacksam för svar. M vh/DS ÄGER FETT!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HemPC Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Erm?!... Gratis... Lite svårt att hitta, men... Flash Pro 8 Demo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Måste vi ha flera likadana trådar? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 finns väll bara Flash Pro 8 och dom andrafrån Macromedia, som är ruskigt dyra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Men vafan flash kommer från ett program och det ända sättet att tillvärka flash i annars är att ta ett bild regiserings program och gö massa lager och sedan importera det till flash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 www.adobe.se så söker du på FLASH... Flash filmer är gjorda i FLASH eftersom dom heter FLASH filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.