Fuzioner Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Hur noll-ställer man en router så man får in en till dator i nätvärket? Har glömt hur man gör :( Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Vad har du för router? Det ska finnas en reset-knapp på routerns baksida. Vad jag vet så har D-link och Netgear en sådan knapp. Låt routern vara på och tryck in knappen i mer än 10sec. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 på dom flästa routrar finns det en liten knapp som man ska trycka på med en penna eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimnest Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 (redigerat) Det finns en knapp under den, det är reset knappen. Då nollställer man routern. ----------------------------------------- You and me will meet again. Redigerat 17 September 2006 av Dimnest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 17 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Det finns ingen knapp på den hära :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Det finns ingen knapp på den hära :unsure: Dra ut sladdarna och stoppa in dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpawN^ Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Vad har du för router? Det ska finnas en reset-knapp på routerns baksida. Vad jag vet så har D-link och Netgear en sådan knapp. Låt routern vara på och tryck in knappen i mer än 10sec. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Vad har du för router? Det ska finnas en reset-knapp på routerns baksida. Vad jag vet så har D-link och Netgear en sådan knapp. Låt routern vara på och tryck in knappen i mer än 10sec. WTF!??! orka!! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Kan du inte skriva vad du har för router, då ? För jag är nästan säker på att det finns en reset-knapp på dom flesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Annars drar man bara ut elslabbed till routern ;) och sätter tebax den om typ 10 sec ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 För andra gången: vad har du för router? Annrs kan jag inte hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 kan man nollställa en router? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.