Salt-Popcorn Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Tja! Jag tänkte gjöra en fight film.. men jag har 2 frågor :P 1: Hur gjör man så det blir slowmotion 2: Hur gjör man så filmen går långsammare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Ja, itsället för att flytta en sak 2 cm över 4 bildrutor, kanske du gör det på 8 eller 12 istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Eller så kan du minska antalet rutor per sekund, men det är en sämre metod, hela filmen blir i den farten då. Bästa är att göra som Moberg sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 17 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 fattar ej -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Ja fattar inte vad du inte fattar? :P Jag menar såhär: [o . . . . ] [. . o . . ] [. . . . o ] - tre sekunder. [o . . . . ] [. o . . . ] [. . o . . ] [. . . o . ] [. . . . o ] - fem sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.