Nimtro Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 När jag installerade Lego star wars: The Vidoe Game så när jag skulle spela så kom det upp en ruta och där stog det: Sorry , but your machine is unabled to run this game. It requires a graphics card with support pixel shaders v.1.1. This game will now exit. Varför står det så igentligen eftersom jag har allt som man behöver , kan också säga vad man måste ha för att kunna spela spelet. CPU: Pentium IV 2.4GHZ (Or ATHLONXP/64 equivalent RAM: 512MB system memory or 256MB GRAPICHS: 100% directx 9 compatible 64MB dirext3D Card with pixel shader 2.0 support (Geforce 6 series/radeon X series) We recommend NVIDIA Hardware for the most stunning grapichs imaginable. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Du får nog avinstallera något av dina spel innan du försöker igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 17 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Jag har bara Lego Star Wars: The Video Game och Counter-Strike Condition Zero installerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Jag har bara Lego Star Wars: The Video Game och Counter-Strike Condition Zero installerad. Vet inte mycket om det där spelet men prova läge för windows 98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpawN^ Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Det kan vara så att du måste avinstallera cz eller cs så kanske det fungerar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 du kanske får avinstallera cs eller så måste de ha att göra med grafikkortet pröva också att sätta det på 256 färger B) :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 jag lyckades en gång inte få igång mitt slaget om midgård 2, då startade jag om datorn och sen fungerade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Prova köra det ni Windows 95. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 22 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Nepp , inga av dom går. Har testat köra i windows 98 och 95 , avinsllerat cz men det gick inte heller och har även testat bild i 256. Så jag tror inte att det går att spela spelet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 har du kollat i instruktionsboken om det står nånting där, eller om inte det fungerar supporten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Nepp , inga av dom går. Har testat köra i windows 98 och 95 , avinsllerat cz men det gick inte heller och har även testat bild i 256. Så jag tror inte att det går att spela spelet :( Ring supporten. Dem vet vad du ska göra och dem hjälper dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jullaw Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 När jag installerade Lego star wars: The Vidoe Game så när jag skulle spela så kom det upp en ruta och där stog det: Sorry , but your machine is unabled to run this game. It requires a graphics card with support pixel shaders v.1.1. This game will now exit. Varför står det så igentligen eftersom jag har allt som man behöver , kan också säga vad man måste ha för att kunna spela spelet. CPU: Pentium IV 2.4GHZ (Or ATHLONXP/64 equivalent RAM: 512MB system memory or 256MB GRAPICHS: 100% directx 9 compatible 64MB dirext3D Card with pixel shader 2.0 support (Geforce 6 series/radeon X series) We recommend NVIDIA Hardware for the most stunning grapichs imaginable. :kung: ska kolla vafe de inte går :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.