Gäst Youx Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Hallå nån som vet vart det finns teman för Windows Xp Home Edition? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Hallå nån som vet vart det finns teman för Windows Xp Home Edition? Tacksam för svar Fixa Winblinds Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Nej jag vill ha det jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 öhh? vafö vill du då ha ett annat bestäm dig någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Ja jag vill ha ett annat tema inte nån annan.. va ska man säga ja typ windows 2000 eller nåt sånt jag vill ha Windows Xp Home edition men ha ett annat TEMA assa så Start- menyns er inte alls likadant ut inte samma å massa andra saker ändras... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 vad e winblinds då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 (redigerat) Ett prog som gör om utseendet till windows. Blir sjukt mkt snyggare. Iaf, om du vill ändra till något windows standard så högerklickar du på skrivbordet, väljer Egenskaper, sedan Utseende och ändrar Windows Klassisk under "Fönster och knappar" till Windows Xp och väljer sedan ett trevligt färgschema. Redigerat 17 September 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Vadå är det bara ett pogram?? Jag trodde det var typ istället för Xp eller? kan man få nån slags bekräftning på vad Winblinds e för nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Det är ett program, som du laddar ner skins till, sen aktiverar man dom, så blir det ett annat tema på windows, det blir ett annat utseende Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Om du vill ha ett skit coolt tema som inte är trial sök upp alienware eller nått liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.